Pages

Followers

Tuesday, January 8, 2013

Little Intifal & Showcase Genius Aulad 2012

Bulan 11/12 yang lalu,ada sesi konvo dan persembahan untuk student GA...Ada dua GA terlibat iatu GA Sri Damansara dan GA Kota Damansara (kalau tak silap aku,hehehe)...Konvo tu cuma untuk budak 6 tahun,macam Faiz yang 4 tahun cuma jadi extra je...Hehehe..Tapi sebab pertama kali kan,haruslah mak bapak pergi kan...Venue dekat Dewan Sivik MBPJ...Sebab dulu aku pernah kerja kat Menara MBPJ ni jadi kiranya dah tahulah jalan nak ke Dewan Sivik ni...Start pukul 8.30 kalau tak silap tapi macam biasalah dekat pukul 9 baru start...Parents di beri tiket jadi takdelah aktiviti berebut tempat duduk ...Kitaorang sampai lambat sebab masa tu jalan plak jem,yelah time tu hari Isnin,hari orang bekerja dah tu hujan plak...Rata-rata ramai parents yang datang lambat...Faktor cuaca yang tak boleh elak kan...

Baru nak mula..Sorry gambar tak jelas,camera aku ni berfungsi dengan baik pada waktu siang je

Temanya ialah 'When I Grow Up'

Pentas yang cantik...

Acara dimulakan dengan penyampaian sijil untuk budak 6 tahun...macam masuk U je kan..padahal tadika je pun..Lama gak sebab ada dua GA kan...Mengantuklah aku time ni...

Ni persembahan pertama...Untuk budak tadika,oklah kan...Yang penting diaorang happy

Ni semua budak 4 tahun yang jadi extra..Faiz takde time ni...

Persembahan lagi..Aku pun tak notice dari GA mana...



 
At last,ni Faiz jadi extra..diaorang berlakon tengah makan-makan time ni..Faizlah yang paling beria makan..Macam betul2 je..Boleh jadi pelakon ni...Masa ni lagu 'We Are the Muslim' ...selalu dengar Faiz nyanyi tapi liriknya ntah apa-apa..patutlah dia tak hafal sebab dia cuma pelakon extra je..Excited dia cakap dia pakai baju hitam macam orang cina...
Ni gambar Faiz bergambar ngan kawan dia...Masa ni aku takde,gi toilet..Aqilah kot kalau aku tak silap nama budak ni...
Itulah je gambar yang ada sebab kami balik sebelum acara habis pun...Bila Faiz dah selesai jadi pelakon extra,hubby pun ajak balik sebab mata dah kuyu dan esok hubby nak kerja...Kalau buat weekend,aku rasa lebih seronok..lebih banyak masa...

1 comment:

Silalah komen dengan ikhlas yer..Komen anda semua amat dihargai